(VIDEO) Zbogom zastarjelim metodama vrcanja, Med teče kao iz česme!

(VIDEO) Zbogom zastarjelim metodama vrcanja, Med teče kao iz česme!

SHARE

c_s_anderson

Dva Australca Cedar i Stuart Anderson vjeruju da su napravili prekretnicu u pčelarstvu. Oni više ne trebaju vrcaljku kao ostali pčelari svijeta.

Uzbuđeni s ponosom prezentiraju svoj novi izum koji vam omogućava da uživate u svježem medu svojih pčela a bez da pritom otvorite košnicu. To je daleko manje stresno i za same pčele i za pčelara koji prema starim dostupnim tehnikama treba uložiti ogroman trud ali i vrijeme da se izvadi med.

Uključite česmu i gledate kako vaš svježi, čisti med direktno iz košnice teče u staklenku. Bez nereda, bez puno buke, nema skupe opreme za vrcanje i pčele jedva da se i uznemire.

“Ovo je uistinu revolucija. Možete ga vidjeti u košnici, vidjeti kada je med spreman i uzeti ga na ovaj vrlo prihvatljiv i nježan način.” pojašnjavaju inovatori.

FlowIzum će, kako su najavili, navodno biti uskoro dostupan svima.

Kako stvar funkcionira?

Flow™ košnica ima 3 Flow™ okvira u sredini koji se nalaze između 4 tradicionalna okvira. Med se vadi kako su inovatori zamislili iz jednog ili sva tri Flow™ okvira pomoću ventila s crijevom no kako ističu moguće je kombinirati više načina vađenja meda pa na slici možete vidjeti i prototip iz kojeg se istovremeno vadi med sa 6 okvira dok njihov djed Don Anderson ponosno pozira na slici nakon što je izvadio 6kg meda sa dva okvira.

Flow8U Flow™ medište LR košnice kako tvrde stane 8 Flow™ ili kao do sada 10 LR okvira.

Kako Flow™ okviri funkcioniraju?

Okvir Flow™ sastoji se od već djelomično formiranih stanica saća koje pčele nakon umetanja završavaju vlastitim voskom te ga popunjavaju medom kao i u svakoj drugoj košnici ili okviru unutar košnice na kraju kada med sazrije pčele ga poklapaju sa voštanim poklopcima. Kada uključite funkciju vađenja meda koja pomalo liči na česmu za vino i slično stanice koje su vertikalno podjeljene unutar ćelija formiraju kanal što dovodi do toga da med teče prema dolje u posudu izvan košnice praktički bez ikakvog ometanja pčela.

Kada se ćelije isprazne česmom resetirate položaj saća u početni kao što je i bio prije vađenja meda tako da ga pčele mogu popraviti i eventualno ponovno napuniti medom. Čitajući i gledajući slike ili video dobivate dojam da su inovatori napravili nakon dugo vremena inovaciju stoljeća – nešto jednostavno savršeno.

(pcelarstvo.hr/Foto: honeyflow.com)