Veterinar Dr. Mark Carlyle Brown, sa Floride: KAO VETERINAR LIJEČIM ŽIVOTINJE, A...

Veterinar Dr. Mark Carlyle Brown, sa Floride: KAO VETERINAR LIJEČIM ŽIVOTINJE, A KAO PČELAR – LJUDE!

SHARE

Tajne pčelarenja su znanje, istrajnost i marljiv rad, kaže Brown čiji je med od ogromne pomoći astmatičarima

Parada mački, pasa i drugih životinja – uobičajeni su pacijenti koji prolaze kroz vrata Centralne Bolnice za životinje u St. Petersburg-u.
No, vrčevi meda posloženi na recepcijskom pultu, otkrivaju interakciju s mnogo manjim stvorenjima. Pčelama.

Vraćanje uzgoju
– Jednostavno volim raditi sa pčelama. One su jedan od temelja prirode. Većina ljudi ne zna koliko ljudski život ovisi od pčelinjeg. Ja sam porijeklom sa sela i jako cijenim ta malena bića. Žao mi je što ih većina ljudi uzima zdravo za gotovo – kaže veterinar dr. Mark Carlyle Brown.
Brown posjeduje privatnu veterinarsku ustanovu, “Centralnu Bolnicu za životinje” i dobro je poznat onima koji posjeduju kućne ljubimce u sjevernom St. Petersburg-u.
– Ja sam fanatik kada je med u pitanju. Trošim galon mjesečno – ističe dr. Mark.
– Umorio sam se od kupovanja meda i ove godine odlučio sam se vratiti uzgoju medonosnih pčela uz pomoć lokalnog pčelarskog udruženja. Nastavio sam tradiciju po kojoj je nekoć bila poznata moja porodica – kaže Mark.

Tajna pčelarenja
Na osnovu svog iskustva, Mark ističe da je tajna pčelarenja veoma prosta.
– Potrebno je znanje naravno, ali ustrajnost i marljivost su na prvom mjestu – naglašava Mark.
– Uživam u činjenici da postoji sistem koji morate slijediti, ako ostanete na vrhu što se tiče zdravlja pčela, možete proizvesti mnogo meda – govori Brown te dodaje da pčelarenje na Floridi podrazumijeva rad na pčelinjaku tokom cijele godine, iako se med proizvodi samo od proljeća do jeseni.

– Ovdje sezona meda počinje s cvatovima agruma u aprilu i završava brazilskim paprikama u oktobru. Zimu koristim kako bih košnice pripremio za sljedeću sezonu. Tokom svakog ljeta, proizvedem zadovoljavajuću količinu meda. Veći dio odmah odlazi vjernim mušterijam koje muče sezonske alergije, a pokazalo se da im moj med pomaže.

Ostatak izlažem u veterinarskoj stanici i rado, svim svojim posjetiteljima dopuštam da kušaju med, ali ih i informišem o svijetu pčelarstva. Oko 180 kilograma meda odmah prodam svojim vjernim mušterijama koje muče sezonske alergije – kaže Mark.

Recept za jačanje imuniteta

Redovnom upotrebom kaše od meda i bijelog luka, snaži se imunitet. Očišćeni bijeli luk se izgnječi i u jednakom omjeru pomiješa sa medom. Po jedna kašika sa toplom vodom se uzima pred spavanje. Ovo je Markov recept za uspješno snaženje imuniteta i borbu protiv gripa. (oldnortheast.patch.com/ BH pčelara)