Novica Teofilović, Bosanski Brod o liječenju podmorom: ZDRAVE MRTVE PČELE SU EFIKASAN...

Novica Teofilović, Bosanski Brod o liječenju podmorom: ZDRAVE MRTVE PČELE SU EFIKASAN LIJEK ZA BOLESTI OKA, BUBREGA, PROSTATE, SRCA, KOŽE…

SHARE

Podmore u narodnoj medicini se često koristi zbog svojih antioksidativnih osobina, uklanjaju toksine, otrove, metalne soli, holesterol i masti iz tijela… Pored toga “Podmor” sprječava razvoj kancerogenih oboljenja i usporava proces starenja, jer ima protivupalno i antibakterijsko djelovanje. U ovom serijalu pročitajte o iskustvima i preporukama tradicionalne medicine, neke recepture, ali i mišljenje stručnjaka. Zdravstveno – epidemiološka slika današnje mrtve pčele znatno se razlikuje od vremena u kojima je ugibala prirodnom smrću ili nesretnim slučajem; danas umire i zbog otrova! Kontakt telefon Novice Teofilovića je: 065 650 243

Čak i nakon prirodne smrti pčela je odličan lijek za brojne zdravstvene tegobe. Tako tvrde brojni stručnjaci, a i predstavnici narodne medicine širom svijeta. Od posebne vrijednosti je pčela Podmore, čija upotreba je korisna kod liječenja brojnih oboljenja.
Pčelinji Podmor su mrtve pčele, koje su uginule zbog različitih uzroka (tokom zimovanja, sakupljanje nektara, i drugo.). Pčele žive kratko (26 – 30 – 35 dana, a zimi – duže). Podmor je dostupan tokom cijele godine.
Poslije zime njega ima mnogo, preko ljeta manje, ima ga i u jesen. Uzima se sa daske kud ulaze pčele u košnicu.

 Bez nus pojava

Naučno je dokazano da je pčelinji Podmor bogat sastav jedinstvenih ljekovitih supstanci. Ova sirovina sadrži proteine, vosak, hitin od ljuske pčela, kao i melanine. Naučnici su otkrili dragocjene hemikalije kao što su heparin i geparoidi. One su u stanju da suzbiju upalu, stabilizuju krvni pritisak, imaju blagotvorni efekat na krvotok, stanje krvnih sudova.

U staroj Grčkoj, koristili su gnječene pčele koje su stavili u med za potkožne čireve, bolesti desni, zubobolju, za olakšavanje izbijanja zubića kod beba, za bolesti očiju, za rast i jačanje kose.

Britanske medicinske knjige često preporučuju korištenje sušene pčele kod ospica, gihta, reumatizma, i kao rastvarača mokraćnih kamenica, za grčeve kad siječe u stomaku kao i za bol u stomaku, za liječenje čireva, herpesa i lišajeva.

Podmore ima terapeutski efekat na kardiovaskularni sistem (povećan uži vaskularni tonus i stabilizuje krvni pritisak). Takođe, koristi za liječenje bolesti oka, bolesti bubrega, kancer prostate, seksualnu disfunkciju i povećava imunitet.

Podmor, se kao izvor hitosana, koristi u medicini i kozmetologiji. Kitozan apsorbuje štetne toksine i teške metale. On povećava regenerativne osobine organizma.

Podmor se koristi za sve vrste oboljenja, ali njegova glavna prednost – poboljšanje imuniteta, što omogućava organizmu da lakše i brže ozdravi.  I jednostavno rečeno, lijek od pčelinjeg podmora čisti krv. Lijek od podmora podmlađuje i čisti organizam.

I jako je  bitno to, što ovo liječenje nema nuspojava i praktično nemaju kontraidikacija. A osobama poslije 40 godina života čak i preporučuje se koristiti ovaj proizvod dva puta godišnje za prevenciju.

Šta savjetuju medicinari?

Ljekari kažu, da je prije korištenja pčelinjeg podmora potrebno očistiti organizam, odnosno – crijeva. Ali prije čišćenja neophodno je još pet-sedam dana da se odreknete (a najbolje da se odreknete posve) od upotrebe mesa, posebno masne ili pržene hrane, kao i šećera, mlijeka, pekarskih proizvoda. Jednom  riječju, da sedam dana držite dijetu. Takođe bilo bi  dobro da vježbate  i naravno da posjećujete saunu.

Kako pokazuje životna praksa liječenje pčelinjim Podmorom veoma je efikasna. Gojazne osobe mogu da smršaju, premršave da dobiju na težini i imaju normalnu težinu, ko ima upalu zglobova za kratko vrijeme upala prolazi, poboljšava  se krvni protisak, itd. U principu pčelinji podmor nije lijek, nego “čudo eleksir”.

Prednost ovog proizvoda pčelarstva je to, što pčelinji podmor nema kontraindikacija za njegovu upotrebu. Prvenstveno da ovaj proizvod utiče na povećanje i  jačanje imuniteta. Kao što je poznato kad je imuni sistem dobar organizam je u stanju samostalno da se izbori sa mnogim bolestima.

I još jedan nesumnjivo pozitivan momenat – čak i oni ljudi koji imaju alergijsku reakciju na neki pčelinji proizvod, dobro podnose liječenje pčelinjim Podmorom. Osim toga ova metoda ako je potrebno može uspješno da zamijeni sve ostale metode apiterapije.

Osoba koja ima alergiju, na primjer na med, i zbog toga mora da isključi upotrebu meda, ima savršeno rješenje liječenjem Podmorom. Ovo važi i za djecu. Ako med može izazvati kod male djece jaku alergijsku reakciju koja se manifestuje kao osip, crvenilo, podizanje temperature, u tom slučaju prilikom korištenja pčelinjeg Podmora ove neželjene nuspojave mogu biti eliminisane.

Biološki aktivne supstance
Genadij Malahov u TV emisiji „Malahov +“ kazao je slijedeće:
– Vrlo je važno za normalizaciju metabolizma, obezbijediti biološki aktivnu supstancu. I, ispostavilo se, ove biološki aktivne supstance postoje ne samo u medu, već i u pčelama koje su uginule. Podmore su pčele koje su uginule. Mi te pčele ne bacamo već osušimo, prosijavamo i iskoristimo.

KARAKTERISTIKE PODMORA
Širok spektar djelovanja pčelinjeg Podmora zbog prisustva biološki aktivnih kompleksa:1. Tijelo pčele obuhvata sve komponente meda: polen, matična mliječ, vosak,2. Hitinova ljuštura, pčelozan;3. Pčelinji otrov sa tijelom pčele termostabilan i sva njegova svojstva ostaju (ne gube se), a upotreba pčelinjeg Podmora ne dovode do ozbiljnih neželjenih efekata, koji su mogući poslije ujeda pčele, jer otrov u tijelu pčele usklađeno kombinuje sa svojim prirodnim – heparinom;4. Masnoća je bolja nego riblje ulje;

5. Dijetalna vlakna podmora je najbolji Sorbent i oslobađa organizam od toksina.

Kako se liječiti pčelinjim podmorom?
PRŽENE PČELE – koriste se u liječenju  kratkovidnosti.

PROPARENI PČELINJI PODMOR – koristi se kao obloga na mastitis, pri proširenju vena, zagnojenja.

MAST – maže se preko kože kad su bolovi u zglobovima, mišićima, kod tromboflebitisa.

ALKOHOLNA TINKTURA – se koristi za poboljšanje krvnog pritiska, za kadriovaskularne bolesti, cerebrovaskularne bolesti, kod bubrežnih bolesti.

TINKTURA NA VODI OD PČELINJEG PODMORA – koristi se za liječenje benigne hiperplazije prostate.